(044) 362-05-05
e-mail: info@assoft.com.ua

Каталог програмної продукції

В цьому розділі Ви знайдете інформацію про найбільш популярних галузевих і спеціалізованих рішення. Рішення, що відповідають потребам в автоматизації найбільш важливих для підприємств бізнес-процесів. Які також дозволяють зменшити витрати споживачів при впровадженні за рахунок поставки в якості готових рішень.

Розрахунок вартості програмних продуктів

Тут Ви можете зробити попередній розрахунок вартості необхідного комплекту програмних продуктів. Зробити це ви можете, вибравши потрібну Вам програму, вказавши необхідність апгрейда, потрібну кількість робочих місць і режим роботи бази даних (файловий / клієнт-сервер). * Знижка на апгрейд ісчесляется з урахуванням різниці між необхідною і вже наявної у Вас програмою, не більше 50% від вартості набуває комплекту ПП.

Порівняння програмної продукції

Тут Ви можете порівняти основні функціональні можливості прикладних рішень, призначених для автоматизації типових завдань обліку та управління підприємств. При розробці цих програмних продуктів враховувалися як сучасні міжнародні стандарти управління (ERP, ERP II, MRP II, CRM, SCM, і ін.), Так і реальні завдання українських підприємств.

Автоматизація "Під ключ"

Ми готові надати повний комплекс послуг по автоматизації обліку на Вашому підприємстві. Фахівці нашої компанії допоможуть вибрати оптимальну програмну продукцію, здійснити поставку і установку, налаштувати, адаптувати систему під специфіку діяльності і підібрати варіанти підтримки.

Управленческая отчетность

Для эффективного управления предприятием нужно иметь полное представление о его деятельности. Система отчетности конфигурации обеспечивает эффективную обработку огромных массивов разнообразных сведений с целью представления их в обобщенном и сопоставимом виде, пригодном для анализа и принятия управленческих решений. Конфигурация обеспечивает построение разнообразных отчетов, предназначенных для анализа всех аспектов деятельности предприятия. Отчеты представляют собой мощное и гибкое средство средство отбора, обобщения и группировки данных, содержащихся в информационной базе. Пользователь может не только распечатать отчет, но и работать с ним как с интерактивным документом — изменить его параметры, перестроить, сформировать дополнительный отчет на основании отдельных документов уже сформированного отчета.

Все отчеты содержат дружественный механизм управления, с помощью которого пользователь может изменять временной период отчета, набор отображаемых показателей, степень детализации, порядок группировки, форму отображения информации и т.д., если его не устраивают настройки по умолчанию. Настройки можно сохранять в информационной базе для повторного использования.

Отчеты в конфигурации отчеты могут быть объединены в комплекты по направлениям деятельности предприятия. Между собой отчеты различаются критериями отбора и принципами отображения информации, степенью детализации.