(044) 455-03-55
e-mail: info@assoft.com.ua

Каталог програмної продукції

В цьому розділі Ви знайдете інформацію про найбільш популярних галузевих і спеціалізованих рішення. Рішення, що відповідають потребам в автоматизації найбільш важливих для підприємств бізнес-процесів. Які також дозволяють зменшити витрати споживачів при впровадженні за рахунок поставки в якості готових рішень.

Розрахунок вартості програмних продуктів

Тут Ви можете зробити попередній розрахунок вартості необхідного комплекту програмних продуктів. Зробити це ви можете, вибравши потрібну Вам програму, вказавши необхідність апгрейда, потрібну кількість робочих місць і режим роботи бази даних (файловий / клієнт-сервер). * Знижка на апгрейд ісчесляется з урахуванням різниці між необхідною і вже наявної у Вас програмою, не більше 50% від вартості набуває комплекту ПП.

Порівняння програмної продукції

Тут Ви можете порівняти основні функціональні можливості прикладних рішень, призначених для автоматизації типових завдань обліку та управління підприємств. При розробці цих програмних продуктів враховувалися як сучасні міжнародні стандарти управління (ERP, ERP II, MRP II, CRM, SCM, і ін.), Так і реальні завдання українських підприємств.

Автоматизація "Під ключ"

Ми готові надати повний комплекс послуг по автоматизації обліку на Вашому підприємстві. Фахівці нашої компанії допоможуть вибрати оптимальну програмну продукцію, здійснити поставку і установку, налаштувати, адаптувати систему під специфіку діяльності і підібрати варіанти підтримки.


Консультації з підбору програмного продукту «1С:Підприємство»

Вибір програмного продукту лінійки «1С:Підприємство» дуже важливий етап!

Самостійно зорієнтуватися в правильному виборі дуже не просто. Поспішний вибір не придатного рішення може привести до неефективного вкладення коштів і Вашого часу.

Менеджери компанії «АССОФТ» допоможуть Вам з правильним вибором з величезною лінійки прикладних і галузевих рішень, а також допоможуть розібратися з умовами супроводу, ліцензування тощо. Ми допоможемо оптимізувати бюджет на автоматизацію Вашого підприємства і зберегти ваш дорогоцінний час.

За детальною інформацією звертайтеся за номером: 044-455-03-55.

Подробнее

Категория: Услуги


Навчання

Компанія «АССОФТ» надає послугу навчання персоналу.

   Обов'язковою умовою продуктивного використання програмного продукту «1С:Підприємство» є підготовлені і кваліфіковані користувачі. У зв'язку з численними переходами з платформи 7.7 на 8.2, а також при купівлі прикладних або галузевих рішень у більшості замовників виникають труднощі в освоєнні функціоналу програми. Які призводять підрозділу, а іноді й цілі компанії до вельми критичних ситуацій в складанні регламентованої звітності, оперативної роботи і так далі.

   Ми настійно рекомендуємо після придбання будь-якого рішення пройти у нас навчання. Висококваліфіковані співробітники нашої компанії підберуть для вас найзручніший спосіб навчання.

Подробнее

Категория: Услуги


Супровід і підтримка

Підтримка «1С:Підприємство» здійснюється в рамках типового договору на абонентське

обслуговування. Уклавши договір з компанією "АССОФТ", Ви стаєте нашим постійним клієнтом. Постійні клієнти отримують можливість проводити консультації з телефону з нашими фахівцями і оперативно вирішувати виниклі екстрені проблеми.

 

Віддалене обслуговування і супровід "1С:Підприємство: Підприємство»

 

Багато користувачів "1С:Підприємство" стикаються з проблемами, які треба вирішувати дуже швидко так як це дуже важливо для їх бізнесу. Справа в тому, що "1С:Підприємство" автоматизує ключові бізнес-процеси. Природно, що при збої системи або виходу з ладу апаратних засобів "зупиняється" сам бізнес. Своїм клієнтам ми пропонуємо послугу - віддалене обслуговування "1С:Підприємство». Вона полягає в швидкому реагуванні на проблему з боку нашої служби підтримки або програміста, а також у виправленні дрібних помилок без виїзду до клієнта. Віддалене обслуговування "1С:Підприємство" передбачає як адміністрування програмнного продукція, так і конфігурація з метою поліпшити якість роботи користувачів вашого підприємства з програмою. Ми цінуємо не тільки ваш час, але і економимо ваші гроші.

 

Переваги абонентського обслуговування "1С:Підприємство»

  • Можливість планувати витрати на обслуговування "1С:Підприємство";
  • Допомога в оновленні конфігурацій і форм звітності 7.7 і 8;
  • Робота з прикріпленими до Вас 1-2 фахівцями, які добре знають Вашу компанію;
  • Зниження ризику втрати інформації;
  • Отримання оперативної допомоги;
  • Поступове збільшення функціоналу "1С:Підприємство", використовуючи наші можливості по налаштуванню "1С:Підприємство"

Замовники, які уклали договір на абонентське обслуговування "1С:Підприємство", безумовно, користуються пріоритетом в отриманні будь-якої допомоги особливо актуально це в звітний період.

Подробнее

Категория: Услуги


Інформаційно-технологічний супровід (ІТС)

ІТС - комплексна інформаційно-технологічна підтримка користувачів «1С:Підприємство»


Інформаційно-технологічний супровід «1С:Підприємство» (ІТС) - комплексна підтримка, яку фірма надає користувачам програм «1С:Підприємство»


 

До складу "ІТС" входять:

 

1. професійна система для користувачів програм «1С:Підприємство: Підприємство» в Інтернет;


2. сервісні та консультаційні послуги фірми;


3. сервісні та консультаційні послуги партнерів.

 

Інформаційно-технологічний супровід користувачів «1С:Підприємство» здійснюється в рамках договору на 3, 6 або 12 місяців.

 

Сопровождение в течение льготного периода после покупки программы "предприятие" версии ПРОФ входит в стоимость программного продукта. Срок льготного периода указывается в рамках платного договора на ІТС. 

 

Дальнейшее сопровождение осуществляется в рамках платного договора на ІТС.

 

 

Информационно-технологическое сопровождение "Предприятия" (ІТС)
Послуги у сфері інформатизації: інформаційно-технологічний супровід «Предприятия» - 3 ПРОФ 1056.00
Послуги у сфері інформатизації: інформаційно-технологічний супровід «Предприятия» - 6 ПРОФ 2040.00
Послуги у сфері інформатизації: інформаційно-технологічний супровід «Предприятия» - 12 ПРОФ 3900.00
Послуги у сфері інформатизації: інформаційно-технологічний супровід «Предприятия» - 12 ТЕХНО 2340.00
Послуги у сфері інформатизації: інформаційно-технологічний супровід «Предприятия» - 6 ТЕХНО 1224.00

 



Що входить до складу ІТС?

 

1. Оновлення програм і конфігурацій «1С:Підприємство».


2. Професійна інформаційна система ІТС - велика методична бібліотека для всіх категорій користувачів, програм «1С:Підприємство»: бухгалтерів, кадровиків, керівників, IT-фахівців і т.д.


 Основна перевага професійної системи ІТС в тому, що авторами більшості матеріалів є розробники програм «1С:Підприємство», аудитори та методисти фірми. Матеріали інформаційної системи щодня поповнюються і оновлюються.


Актуальні оновлення програм і інформаційна система ІТС доступні користувачам на сайті its.ua.

 

3. Сервісні та консультаційні послуги надаються користувачам фірмою і партнерами фірми.

 

 

Як стати офіційним користувачем і отримати пільгове супровід?

 

Для того щоб стати офіційним зареєстрованим користувачем програми «1С:Підприємство» і отримувати пільгове супровід, необхідно не пізніше 6 місяців з моменту покупки програми:

  • заповнити і відправити у фірму реєстраційну анкету;
  • заповнити відривну частину купона достовірними даними і передати партнеру, у якого був куплений програмний продукт. Партнер зареєструє купон в фірмі.

Типові умови експлуатації програм «1С:Підприємство: Підприємство»

 

Повний перелік послуг без додаткової оплати на період пільгового супроводу виявляється тільки в тому випадку, якщо:

  1. У програму не вносилися зміни, тобто програма є "типовою".
  2. Час проїзду від офісу партнера до офісу користувача на громадському транспорті не перевищує однієї години.
  3. Оновлення здійснюється для одного програмного продукту, для однієї інформаційної бази, на одному робочому місці користувача.
  4. Тимчасові витрати на проведення робіт не перевищують однієї години.

Продовження обслуговування після закінчення пільгового періоду

 

Після закінчення періоду пільгового супроводу для отримання оновлень програми, послуг із супроводу та доступу до інформаційної системи необхідно укласти договір супроводу ІТС Україна з офіційним партнером фірми (http://assoft.com.ua/contacts/ ).

 

 

Перечень услуг в период сопровождения

 

Сервісні послуги:

  • щомісячна доставка ІТС Україна на робоче місце користувача;
  • підключення до Інтернет-ресурсів, настройка Особистого кабінету користувача;
  • поновлення програми "Програмна продукція", діагностика стану інформаційної бази, створення архівної копії;
  • підключення до сервісу здачі електронної звітності (Сервіс СЕО);
  • навчання користуванню інформаційною системою ІТС, добірка матеріалів з інформаційної системи за запитом користувача;

Консультаційні послуги включають відповіді на запитання користувачів:


  за програмами ІТС - по телефону (044) 455-03-55;

  Договір ІТС Україна забезпечує користувачам програм "Програмна продукція" оптимальна кількість інформації і послуг, що надаються фірмою і партнерами фірми.

Подробнее

Категория: Услуги