(044) 455-03-55
e-mail: info@assoft.com.ua

Каталог програмної продукції

В цьому розділі Ви знайдете інформацію про найбільш популярних галузевих і спеціалізованих рішення. Рішення, що відповідають потребам в автоматизації найбільш важливих для підприємств бізнес-процесів. Які також дозволяють зменшити витрати споживачів при впровадженні за рахунок поставки в якості готових рішень.

Розрахунок вартості програмних продуктів

Тут Ви можете зробити попередній розрахунок вартості необхідного комплекту програмних продуктів. Зробити це ви можете, вибравши потрібну Вам програму, вказавши необхідність апгрейда, потрібну кількість робочих місць і режим роботи бази даних (файловий / клієнт-сервер). * Знижка на апгрейд ісчесляется з урахуванням різниці між необхідною і вже наявної у Вас програмою, не більше 50% від вартості набуває комплекту ПП.

Порівняння програмної продукції

Тут Ви можете порівняти основні функціональні можливості прикладних рішень, призначених для автоматизації типових завдань обліку та управління підприємств. При розробці цих програмних продуктів враховувалися як сучасні міжнародні стандарти управління (ERP, ERP II, MRP II, CRM, SCM, і ін.), Так і реальні завдання українських підприємств.

Автоматизація "Під ключ"

Ми готові надати повний комплекс послуг по автоматизації обліку на Вашому підприємстві. Фахівці нашої компанії допоможуть вибрати оптимальну програмну продукцію, здійснити поставку і установку, налаштувати, адаптувати систему під специфіку діяльності і підібрати варіанти підтримки.

Резервирование помещений для проведения встреч и мероприятий

Планирование мероприятия или встречи тесно связано с наличием свободного помещения для его проведения. Особенно это важно при планировании переговоров, обучения сотрудников, внутренних совещаний.

Зарплата и управление персоналом 8 позволяет сразу же подобрать помещение из числа тех, которые имеются в свободном доступе, и зарезервировать его. Занятость помещений можно зарегистрировать с помощью специального документа Резервирование помещений.

Занятость помещений предоставляет данные о занятости помещений на определенный период.

Эти возможности позволяют избежать конкуренции за помещение, оптимальным образом планировать встречи и мероприятия с учетом имеющихся у компании ресурсов.



Занятость помещений позволяет в виде диаграммы представить периоды занятости помещений. Используя данный отчет, руководство компании может проводить анализ загрузки помещений, выявлять наименее используемые помещения, определять периоды наибольшей загрузки и тем самым оптимально использовать имеющиеся площади.