(044) 362-05-05
e-mail: info@assoft.com.ua

Каталог програмної продукції

В цьому розділі Ви знайдете інформацію про найбільш популярних галузевих і спеціалізованих рішення. Рішення, що відповідають потребам в автоматизації найбільш важливих для підприємств бізнес-процесів. Які також дозволяють зменшити витрати споживачів при впровадженні за рахунок поставки в якості готових рішень.

Розрахунок вартості програмних продуктів

Тут Ви можете зробити попередній розрахунок вартості необхідного комплекту програмних продуктів. Зробити це ви можете, вибравши потрібну Вам програму, вказавши необхідність апгрейда, потрібну кількість робочих місць і режим роботи бази даних (файловий / клієнт-сервер). * Знижка на апгрейд ісчесляется з урахуванням різниці між необхідною і вже наявної у Вас програмою, не більше 50% від вартості набуває комплекту ПП.

Порівняння програмної продукції

Тут Ви можете порівняти основні функціональні можливості прикладних рішень, призначених для автоматизації типових завдань обліку та управління підприємств. При розробці цих програмних продуктів враховувалися як сучасні міжнародні стандарти управління (ERP, ERP II, MRP II, CRM, SCM, і ін.), Так і реальні завдання українських підприємств.

Автоматизація "Під ключ"

Ми готові надати повний комплекс послуг по автоматизації обліку на Вашому підприємстві. Фахівці нашої компанії допоможуть вибрати оптимальну програмну продукцію, здійснити поставку і установку, налаштувати, адаптувати систему під специфіку діяльності і підібрати варіанти підтримки.


«Черная пятница» от сервиса FlyDoc - 50% скидки в течение 3х дней

Дата: 23-11-2020, 17:24

«Черная пятница» от сервиса

FlyDoc - 50% скидки в течение 3х дней

Приближается самый главный день года во всем мире для покупок – Черная пятница.

В черную пятницу предлагаем мега скидки на электронный документообмен FlyDoc!


Условия предложения для пользователей систем для автоматизации бизнеса - купи возможность обмена электронными документами непосредственно из собственной учетной программы

на один год со скидкой 50%.

 

Название сервиса

Рекоменд. розничная 
цена, грн. без НДС

Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для юридичної особи на 1 рік

2500
вместо 5000

Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для фізичної особи – підприємця (ФОП) на 1 рік

1250
вместо 2500

 

Акция проходит с 25.11.2020 г. до 27.11.2020 г. (включительно) для новых пользователей сервиса FlyDoc, то есть пользователей, которые до периода проведения акции не имели приобретенных лицензий сервиса FlyDoc.

 

Сервис FlyDoc позволяет обмениваться перечисленными ниже документами непосредственно из программ для автоматизации бизнеса (BAS и 1С:Підприємство 8) с контрагентами, которые пользуются FlyDoc, FREDO ДокМен, другими программами, работающими через сервер обмена ПТАХ (FlyDoc, FREDO ДокМен, Медок, СОТА и др.), а также через отправку ссылки на документ (без наличия другого ПО):

·       - счетами,

·       - актами выполненных работ,

·       - актами сверки,

·       - налоговыми накладными и приложениями 2 к ним,

·       - товарными и расходными накладными,

·       - товарно-транспортными накладными,

·       - универсальными документами;

·       - прайсами, договорами и любыми документами в качестве вкладок.

Преимущества сервиса FlyDoc:

·      - FlyDoc не требует много времени на установку в учетную систему, достаточно лишь обновить свою версию до конфигурации BAS+FlyDoc;

·      -  документы хранятся в одной базе данных с 1С:Підприємство и BAS;

·      -  есть возможность группового подписания и отправки электронных документов;

·      -  реализованы: создание, подписание и отправка документов по расписанию;

·      -  гибкость модуля – возможность доработок и внесения изменений;

· нет ограничений по количеству отправленных документов.



Вернуться

Категория: Акции