(044) 455-03-55
e-mail: info@assoft.com.ua

Каталог програмної продукції

В цьому розділі Ви знайдете інформацію про найбільш популярних галузевих і спеціалізованих рішення. Рішення, що відповідають потребам в автоматизації найбільш важливих для підприємств бізнес-процесів. Які також дозволяють зменшити витрати споживачів при впровадженні за рахунок поставки в якості готових рішень.

Розрахунок вартості програмних продуктів

Тут Ви можете зробити попередній розрахунок вартості необхідного комплекту програмних продуктів. Зробити це ви можете, вибравши потрібну Вам програму, вказавши необхідність апгрейда, потрібну кількість робочих місць і режим роботи бази даних (файловий / клієнт-сервер). * Знижка на апгрейд ісчесляется з урахуванням різниці між необхідною і вже наявної у Вас програмою, не більше 50% від вартості набуває комплекту ПП.

Порівняння програмної продукції

Тут Ви можете порівняти основні функціональні можливості прикладних рішень, призначених для автоматизації типових завдань обліку та управління підприємств. При розробці цих програмних продуктів враховувалися як сучасні міжнародні стандарти управління (ERP, ERP II, MRP II, CRM, SCM, і ін.), Так і реальні завдання українських підприємств.

Автоматизація "Під ключ"

Ми готові надати повний комплекс послуг по автоматизації обліку на Вашому підприємстві. Фахівці нашої компанії допоможуть вибрати оптимальну програмну продукцію, здійснити поставку і установку, налаштувати, адаптувати систему під специфіку діяльності і підібрати варіанти підтримки.


BAS Медицина. Поліклініка

Дата: 21-10-2019, 13:31

Прикладне рішення «BAS Медицина. Поліклініка» націлене на автоматизацію основних процесів медичних організацій різни організаційно-правових форм, що надають медичні послуги в амбулаторно-поліклінічних умовах.

Бізнес-процеси організацій охоплюють різні структурні підрозділи, тому важливо, щоб автоматизована система створювала єдиний інформаційний простір медичної організації.

 

Прикладне рішення «BAS Медицина. Поліклініка» дозволяє автоматизувати основні процеси роботи реєстратури: реєстрація пацієнтів, оформлення замовлень, планування завантажень кабінетів, формування рахунків на сплату, видача листків непрацездатності та інше.

В програмі ведеться облік медичного персоналу за медичними послугами. Медична організація може працювати з єдиним переліком медичних послуг (простими або складними медичними послугами). За потреби прейскуранти сторонніх організацій прив’язуються до медичних послуг організації за різноманітними критеріями (кодами медичних послуг, персональними даними пацієнта та ін.) При формуванні реєстрів наданих послуг для сторонніх організацій відбувається автоматичне перетворення послуг організації в послуги сторонніх організацій.

«BAS Медицина. Поліклініка» може застосовуватись для обліку медичних послуг, ведення електронного планування діяльності кабінетів медичного закладу, ведення електронних медичних карт пацієнтів. Оперативне планування здійснюється за допомогою попереднього запису пацієнтів на виконання медичних послуг в кабінетах. Попередній запис може здійснювати як реєстратура, так і лікарі, назначаючи повторні прийоми, консультації, обстеження, маніпуляції. Для здійснення оперативного планування медичному персоналу і кабінетам задаються графіки роботи, норми завантаження, перелік послуг, що надаються. Послугам, що потребують попереднього запису, створюються специфікації (технологічні карти), в яких зазначаються параметри їх виконання.

«BAS Медицина. Поліклініка» дозволяє використовувати сучасні інформаційні технології для сповіщення пацієнтів про запис на прийом до спеціаліста зручними каналами інформування: sms, email, телефону. Для більш зручного отримання сповіщень пацієнтами відправка може налаштовуватись в зазначений час тижня або доби.

Розділ програми «Контроль виконання» призначений для автоматизації робочого місця медичного персоналу, який надає медичну допомогу в амбулаторно-поліклінічних умовах, і служить для виконання наступних завдань:

●реєстраціїфактувиконаннямедичноїпослуги;

●переглядувідомостей,щозберігаютьсявелектронніймедичнійкарті,втомучислірезультатидослідженьтааналізів;

●формуваннялікареммедичнихдокументів(висновків,протоколів,призначеньітакдалі)зарезультатамивиконанняпослуги;

●заповненняіншихмедичнихдокументів.

Програми дозволяє вести декілька медичних карт для одного пацієнта – амбулаторну карту, стоматологічну карту і т.д. Кількість медичних карт і їх типів необмежена. Доступ до медичних карт здійснюється у відповідності з правами доступу користувачів. Це означає, що для кожного медичного робітника вказується до якого типу карт він має доступ.

В програмі можна вести облік по декільком медичним організаціям в одній інформаційній базі. Програма підтримує багатокористувацьку роботу в локальній мережі або через інтернет, в тому числі і через веб-клієнт. Конфігурація являється повністю відкритою та не містить захищених кодів та не використовує апаратного захисту.

 



Вернуться

Категория: ---