(044) 455-03-55
e-mail: info@assoft.com.ua

Каталог програмної продукції

В цьому розділі Ви знайдете інформацію про найбільш популярних галузевих і спеціалізованих рішення. Рішення, що відповідають потребам в автоматизації найбільш важливих для підприємств бізнес-процесів. Які також дозволяють зменшити витрати споживачів при впровадженні за рахунок поставки в якості готових рішень.

Розрахунок вартості програмних продуктів

Тут Ви можете зробити попередній розрахунок вартості необхідного комплекту програмних продуктів. Зробити це ви можете, вибравши потрібну Вам програму, вказавши необхідність апгрейда, потрібну кількість робочих місць і режим роботи бази даних (файловий / клієнт-сервер). * Знижка на апгрейд ісчесляется з урахуванням різниці між необхідною і вже наявної у Вас програмою, не більше 50% від вартості набуває комплекту ПП.

Порівняння програмної продукції

Тут Ви можете порівняти основні функціональні можливості прикладних рішень, призначених для автоматизації типових завдань обліку та управління підприємств. При розробці цих програмних продуктів враховувалися як сучасні міжнародні стандарти управління (ERP, ERP II, MRP II, CRM, SCM, і ін.), Так і реальні завдання українських підприємств.

Автоматизація "Під ключ"

Ми готові надати повний комплекс послуг по автоматизації обліку на Вашому підприємстві. Фахівці нашої компанії допоможуть вибрати оптимальну програмну продукцію, здійснити поставку і установку, налаштувати, адаптувати систему під специфіку діяльності і підібрати варіанти підтримки.


Управління закупівлями

Дата: 10-10-2018, 15:24

Управління закупівлями 
Підсистема забезпечує менеджерів, відповідальних за постачання, інформацією, необхідною для своєчасного прийняття рішень про поповнення запасів ТМЦ, для зниження витрат на закупівлі і чіткої організації взаємодії з постачальниками.
Функціонал підсистеми включає: 
• оперативне планування закупівель на підставі планів продажів, планів виробництва і невиконаних замовлень покупців; 
• оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання; 
• реєстрація та аналіз виконання додаткових умов по договорах з фіксованими номенклатурними позиціями, обсягами і термінами поставок; 
• підтримка різних схем прийому товарів від постачальників, в тому числі прийом на реалізацію і отримання давальницької сировини і матеріалів;
• оформлення невідфактурованих поставок з використанням складських ордерів; 
• аналіз потреб складу і виробництва в товарах, готової продукції і матеріалах; 
• наскрізний аналіз і установка взаємозв'язків між замовленнями клієнтів і замовленнями постачальникам; 
• аналіз наслідків, до яких може привести невиконання замовлень постачальниками (до зриву якого клієнтського замовлення може привести недопоставка товарів або матеріалів); 
• планування закупівель з урахуванням прогнозованого рівня складських запасів і зарезервованих ТМЦ на складах;
• підбір оптимальних постачальників товару по їх надійності, історії поставок, критеріям терміновості виконання замовлень, пропонованих умов доставки, територіальному або іншим довільним ознаками і автоматичне формування замовлень для них; 
• складання графіків поставок і графіків платежів.

Основні інновації рішення і розвиток функціоналу:
• управління закупівельною діяльністю,
• бізнес-процеси складних закупівель,
• контроль умов поставок,
• розширений аналіз і вибір постачальників за цінами й умовами,
• формування повної вартості придбання ТМЦ,
• контроль і аналіз забезпечення потреб в номенклатурі



Вернуться

Категория: ---