(044) 455-03-55
e-mail: info@assoft.com.ua

Каталог програмної продукції

В цьому розділі Ви знайдете інформацію про найбільш популярних галузевих і спеціалізованих рішення. Рішення, що відповідають потребам в автоматизації найбільш важливих для підприємств бізнес-процесів. Які також дозволяють зменшити витрати споживачів при впровадженні за рахунок поставки в якості готових рішень.

Розрахунок вартості програмних продуктів

Тут Ви можете зробити попередній розрахунок вартості необхідного комплекту програмних продуктів. Зробити це ви можете, вибравши потрібну Вам програму, вказавши необхідність апгрейда, потрібну кількість робочих місць і режим роботи бази даних (файловий / клієнт-сервер). * Знижка на апгрейд ісчесляется з урахуванням різниці між необхідною і вже наявної у Вас програмою, не більше 50% від вартості набуває комплекту ПП.

Порівняння програмної продукції

Тут Ви можете порівняти основні функціональні можливості прикладних рішень, призначених для автоматизації типових завдань обліку та управління підприємств. При розробці цих програмних продуктів враховувалися як сучасні міжнародні стандарти управління (ERP, ERP II, MRP II, CRM, SCM, і ін.), Так і реальні завдання українських підприємств.

Автоматизація "Під ключ"

Ми готові надати повний комплекс послуг по автоматизації обліку на Вашому підприємстві. Фахівці нашої компанії допоможуть вибрати оптимальну програмну продукцію, здійснити поставку і установку, налаштувати, адаптувати систему під специфіку діяльності і підібрати варіанти підтримки.


Управління взаємовідносинами з клієнтами

Дата: 10-10-2018, 15:23

Управління взаємовідносинами з клієнтами
У конфігурації реалізовано управління процесами продажів: регламентація етапів процесу, контроль виконання процесу, аналіз. З цією метою застосовується механізм бізнес-процесів системи "1С: Підприємство", автоматично відслідковує маршрут процесу і формує завдання виконавцям. Крім цього, реалізований спрощений режим управління процесом продажу з "ручним" переміщенням по етапах.
Допускаються різні види процесів з різним складом етапів. Для них підтримується зберігання допоміжних документів - регламентів, інструкцій, шаблонів документів і т. Д., Необхідних при відпрацюванні процесу. Система накопичує статистику по що виконуються процесам, дозволяє розраховувати ймовірність доведення наявного потенціалу продажів до успішного результату ( "воронка продажів") і проводити аналіз вузьких місць процесів.
Все що почалися продажу ( "угоди") реєструються в системі. Вони об'єднують в єдине ціле всю інформацію, накопичену в системі в ході підготовки і виконання продажу - електронну пошту, відомості про дзвінки, зустрічі, оформлені замовлення, рахунки, накладні, додаткові файли і т. Д. Це допомагає максимально зручно організувати роботу менеджерів з продажу .
Система дозволяє реєструвати і аналізувати оточення угоди: конкурентів, субпідрядників, впливових осіб, їх зв'язку. На підставі статистики угод система дозволяє оцінити ймовірність її успішного здійснення. Таким чином, система автоматизує і підтримує не тільки стадію продажу, а й підготовку продажів. Крім цього, система дозволяє аналізувати не відбулися угоди, що необхідно для вдосконалення роботи відділу продажів.
Розділені списки контрагентів в розумінні регламентованого обліку (юридичних і фізичних осіб) і об'єктів бізнес-взаємодій (клієнтів, постачальників, конкурентів та інше). Це дозволяє вести облік продажів і історії відносин не тільки по "формальним", юридичним контрагентам, а й по компаніям - групам юридичних осіб, по самостійно працюючим підрозділам контрагентів і т. Д. Підтримується ведення інформації про контактних осіб компаній-партнерів, про зв'язки між партнерами.
Основні інновації рішення і розвиток функціоналу: 
• формування стратегії відносин з партнерами, 
• бізнес-процеси організації взаємодії з клієнтами, 
• досьє клієнта, партнера, 
• картки лояльності, аналіз лояльності клієнтів, 
• претензійна робота, 
• моніторинг виконання угод, 
• BCG-аналіз,
• розширений аналіз показників роботи менеджерів.



Вернуться

Категория: ---