(044) 455-03-55
e-mail: info@assoft.com.ua

Каталог програмної продукції

В цьому розділі Ви знайдете інформацію про найбільш популярних галузевих і спеціалізованих рішення. Рішення, що відповідають потребам в автоматизації найбільш важливих для підприємств бізнес-процесів. Які також дозволяють зменшити витрати споживачів при впровадженні за рахунок поставки в якості готових рішень.

Розрахунок вартості програмних продуктів

Тут Ви можете зробити попередній розрахунок вартості необхідного комплекту програмних продуктів. Зробити це ви можете, вибравши потрібну Вам програму, вказавши необхідність апгрейда, потрібну кількість робочих місць і режим роботи бази даних (файловий / клієнт-сервер). * Знижка на апгрейд ісчесляется з урахуванням різниці між необхідною і вже наявної у Вас програмою, не більше 50% від вартості набуває комплекту ПП.

Порівняння програмної продукції

Тут Ви можете порівняти основні функціональні можливості прикладних рішень, призначених для автоматизації типових завдань обліку та управління підприємств. При розробці цих програмних продуктів враховувалися як сучасні міжнародні стандарти управління (ERP, ERP II, MRP II, CRM, SCM, і ін.), Так і реальні завдання українських підприємств.

Автоматизація "Під ключ"

Ми готові надати повний комплекс послуг по автоматизації обліку на Вашому підприємстві. Фахівці нашої компанії допоможуть вибрати оптимальну програмну продукцію, здійснити поставку і установку, налаштувати, адаптувати систему під специфіку діяльності і підібрати варіанти підтримки.


Управління продажами

Дата: 10-10-2018, 15:21

Управління продажами
У підсистемі реалізовані комерційні пропозиції, що дозволяють фіксувати історію переговорів з клієнтом по визначенню складу і умов продажів. Істотно розвинена функціональність замовлення як "центру управління" усіма подальшими діями по його обробці. Введено статуси замовлення ( "не підтверджений", "до оплати", "до забезпечення", "до відвантаження"), що описують етапи проходження замовлення.
На різних етапах замовлення може виступати в якості розпорядження на забезпечення, на відвантаження, на оформлення документів. Контроль виконання розпоряджень ведеться з деталізацією до рядка замовлення.
Підсистема надає можливість вказати графік оплати за замовленням клієнта (як в частині авансових платежів, так і платежів з погашення дебіторської заборгованості). Графік може формуватися з урахуванням обраного календаря. Це дозволяє планувати надходження виручки по днях, контролювати дотримання клієнтом обумовлених термінів оплати, виділяти прострочену дебіторську заборгованість. Система дозволяє класифікувати прострочену заборгованість по інтервалах глибини прострочення.
Ведеться облік планової та фактичної заборгованості в розрізі замовлень, термінів оплати і документів розрахунків. При цьому робота сильно спрощена: ручна рознесення платежів, що надійшли виконується тільки на замовлення, розподіл по іншим аналітичних розрізах виконується автоматично у фоновому режимі.
 Аналогічно продажу реалізована робота із замовленнями постачальникам і ведення взаєморозрахунків із закупівель.
Основні інновації рішення і розвиток функціоналу: 
• управління ефективністю процесів продажів і угод з клієнтом, 
• воронка продажів, 
• формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів, 
• використання регламентованих процесів продажів, бізнес-процеси управління складними продажами, 
• розширене управління замовленнями клієнтів, типові і індивідуальні правила продажу, угоди, 
• самообслуговування клієнтів, 
• управління торговими представниками, 
• моніторинг стану процесів продажів, 
• планування використання автотранспорту,
• імовірнісна оцінка прогнозу продажів, 
• окремий облік по партнерам (управлінський облік) і контрагентам (регламентований облік), 
• автоматичний контроль ліміту заборгованості, 
• інвентаризація взаєморозрахунків, 
• моніторинг та класифікація простроченої заборгованості по набору параметрів, 
• розширені інструменти для формування статистичної та аналітичної звітності станом взаєморозрахунків.



Вернуться

Категория: ---