(044) 455-03-55
e-mail: info@assoft.com.ua

Каталог програмної продукції

В цьому розділі Ви знайдете інформацію про найбільш популярних галузевих і спеціалізованих рішення. Рішення, що відповідають потребам в автоматизації найбільш важливих для підприємств бізнес-процесів. Які також дозволяють зменшити витрати споживачів при впровадженні за рахунок поставки в якості готових рішень.

Розрахунок вартості програмних продуктів

Тут Ви можете зробити попередній розрахунок вартості необхідного комплекту програмних продуктів. Зробити це ви можете, вибравши потрібну Вам програму, вказавши необхідність апгрейда, потрібну кількість робочих місць і режим роботи бази даних (файловий / клієнт-сервер). * Знижка на апгрейд ісчесляется з урахуванням різниці між необхідною і вже наявної у Вас програмою, не більше 50% від вартості набуває комплекту ПП.

Порівняння програмної продукції

Тут Ви можете порівняти основні функціональні можливості прикладних рішень, призначених для автоматизації типових завдань обліку та управління підприємств. При розробці цих програмних продуктів враховувалися як сучасні міжнародні стандарти управління (ERP, ERP II, MRP II, CRM, SCM, і ін.), Так і реальні завдання українських підприємств.

Автоматизація "Під ключ"

Ми готові надати повний комплекс послуг по автоматизації обліку на Вашому підприємстві. Фахівці нашої компанії допоможуть вибрати оптимальну програмну продукцію, здійснити поставку і установку, налаштувати, адаптувати систему під специфіку діяльності і підібрати варіанти підтримки.


Помилки оновлень конфігурацій

Дата: 6-06-2018, 15:10

Процес оновлення змінених конфігурацій "Підприємство" досить тривалий і напружений. Часто виконавець, на будь-якому етапі втрачає концентрацію уваги і допускає іноді дурні, а іноді дуже серйозні помилки.


Найпоширеніші помилки при оновленні доопрацьованих конфігурацій "Підприємство":


Перше правило адміністратора - зробити архів. Друге - перевірити зробили чи ні архів. І не дивлячись на це найпоширеніша і типова помилка - це відсутність резервної копії.

Часто нетипову конфігурацію оновлюють як типову і всі зміни, раніше внесені в робочу конфігурацію, зникають.

Після оновлення конфігурації необхідно обов'язково прочитати історію змін. Конфігурація стала працювати по іншому і для її коректної роботи може знадобитися якась додаткова настройка.

При оновленні конфігурацій платформи програмнного продукція 7.7, конфігуратор не вказує зміни властивостей елементів управління діалогових форм. Дуже часто ці доробки не переносяться через неуважність, і в оновленій конфігурації будуть помилки.

Часто після поновлення конфигуратор не дає оновити конфігурацію інформаційної бази на нову конфігурацію, тому що коди і номери документів стають неунікальним. Так само поширена проблема при оновленні регістрів відомостей - набори записів так само стають не унікальними. Варіанти вирішення - перебити коди в інформаційній базі, змінити довжину номера або коду, відключення контролю унікальності в довідниках, змінити властивість контролю унікальності довідника - по групі або в усьому довіднику.

Оновлюють всі модулі і форми, а права користувачів і інтерфейси - не оновлюється.

Так само зустрічається помилка - конфігурацію оновлюють непослідовно через всі контрольні релізи, а відразу на останній реліз нової типової конфігурації. Можливо, це закінчиться тим, що важливі дані зникнуть з інформаційної бази. Так само дуже важливо після поновлення на всі контрольні релізи запускати вбудовану обробку поновлення конфігурації - вона часто виконує різні конвертації даних і необхідні заповнення інформацією.

Часто забувають оновити або губляться зовнішні друковані форми і обробки.

Можлива помилка - втрата даних, після оновлення. Це може статися, якщо внутрішні ідентифікатори об'єктів або реквізитів в робочій і оновленої конфігурації не збігаються.

Помилка, яку здійснюють практично всі - після підготовки нової конфігурації її відразу встановлюють на робочу базу. Завжди не вистачає часу, треба зробити щось більш термінове і важливе і т.д. А перше що необхідно зробити після створення оновленої конфігурації - оновити на неї копію робочої бази і протестувати всі зміни і функціонал з нової типової конфігурації, коректність поновлення даних інформаційної бази.

Після поновлення форм в програмі продукція 8.х обов'язково треба перевіряти як працюють прив'язки, дуже часто вони перестають працювати правильно.

Для того що б уникнути будь-яких помилок при оновленні нетипових конфігурацій замовляйте оновлення у професіоналів.


У тому випадку, якщо Ви все ж оновлювали конфігурацію самостійно вручну ми можемо запропонувати Вам послуг - тестування конфігурацій " Підприємство", за допомогою Нашої програми Автоматичне тестування.



Вернуться

Категория: Статьи