(044) 455-03-55
e-mail: info@assoft.com.ua

Каталог програмної продукції

В цьому розділі Ви знайдете інформацію про найбільш популярних галузевих і спеціалізованих рішення. Рішення, що відповідають потребам в автоматизації найбільш важливих для підприємств бізнес-процесів. Які також дозволяють зменшити витрати споживачів при впровадженні за рахунок поставки в якості готових рішень.

Розрахунок вартості програмних продуктів

Тут Ви можете зробити попередній розрахунок вартості необхідного комплекту програмних продуктів. Зробити це ви можете, вибравши потрібну Вам програму, вказавши необхідність апгрейда, потрібну кількість робочих місць і режим роботи бази даних (файловий / клієнт-сервер). * Знижка на апгрейд ісчесляется з урахуванням різниці між необхідною і вже наявної у Вас програмою, не більше 50% від вартості набуває комплекту ПП.

Порівняння програмної продукції

Тут Ви можете порівняти основні функціональні можливості прикладних рішень, призначених для автоматизації типових завдань обліку та управління підприємств. При розробці цих програмних продуктів враховувалися як сучасні міжнародні стандарти управління (ERP, ERP II, MRP II, CRM, SCM, і ін.), Так і реальні завдання українських підприємств.

Автоматизація "Під ключ"

Ми готові надати повний комплекс послуг по автоматизації обліку на Вашому підприємстві. Фахівці нашої компанії допоможуть вибрати оптимальну програмну продукцію, здійснити поставку і установку, налаштувати, адаптувати систему під специфіку діяльності і підібрати варіанти підтримки.


Загальні питання автоматизації роздрібної торгівлі

Дата: 6-06-2018, 15:21

  В автоматизації роздрібної торгівлі ключове значення має правильний вибір архітектури системи. Дана стаття буде присвячена розгляду аспектів цього вибору, а також в ній будуть дані відповіді на найбільш часті питання, що, сподіваюся, зможе зберегти чимало сил, часу і нервових клітин.

Вибір архітектури системи

Вибір починається з загальної стратегії - «все в одному» або «розділяй і володарюй».

Стратегія «все в одному»

Має на увазі створення єдиної інформаційної бази, з якої буде вестися ВСЯ робота - і облік запасів (введення, переоцінка і списання товарів), та продажу із закупівлями (фіксація в базі фактів роздрібного продажу, фактів продажу за безготівковим розрахунком, переміщень з метою внутрішнього виробництва, факти закупівель), та аналітика (аналіз продажів, залишків, цін, формування замовлень).

Такий підхід дає максимальну економію коштів на початковому етапі роботи магазину (або при малих темпах зростання) - в частині витрат на ПЗ (так як для роботи з інформаційною базою використовується єдине середовище).

Мінус (проблему підвищеного навантаження на ІБ не розглядаємо, тому що вона вирішується простим підвищенням обчислювальної потужності) тільки один, але дуже серйозний - збій в роботі інформаційної бази неминуче призводить до зупинки всього магазину і, як наслідок, до великої неотриманого прибутку, якщо система не має "гарячого" резерву на випадок відмови.

Стратегія «розділяй і володарюй»

Обходиться дорожче (доводиться більше витрачати на придбання та супроводження ПЗ), але зате набагато більш надійна в роботі.

Розділяють, як правило, інформаційні бази так званого «бек-офісу» (частина системи, з якої працює тільки персонал) і «фронт-офісу» (частина системи, видима покупцеві, простіше кажучи - касові термінали) з обміном даними між ними з якою -то періодичністю, що дає задовільний (в сенсі оперативності) результат.

Це призводить до того, що в разі зупинки бек-офісу через збій системи, продажу не зупиняються (у касових терміналів ІБ повністю не залежить від центральної ІБ), а в разі виникнення проблем на будь-якої з кас інші продовжують працювати (у кожного з касових терміналів ІБ своя). До речі, саме міркування надійності змушують встановлювати мінімум два касових терміналу навіть там, де очікувана прохідність буде в межах, з якими міг би впорається і один.

Поділ системи автоматизації на бек-офіс і фронт-офіс дає дуже хороші результати в малих і середніх магазинах (кількість кас в межах 10-20). При більшій кількості кас операції обміну даними і підтримку всіх ІБ в актуальному стані стають скрутними і починає забирати надто багато ресурсів. У таких випадках виділяють третю складову інформаційної системи магазину - касовий сервер.

Касовий сервер - спеціалізована система, що відповідає за обмін даними між бек-офісом і фронт-офісом, а так само зберігає консолідовану інформацію всіх ІБ фронт-офісу. Переваги виділеного касового сервера здаються мені занадто очевидними, щоб приводити їх тут.

У великих магазинах, що працюють кілька років, іноді доводиться додатково розділяти ІБ бек-офісу на поточну (фрагмент) і аналітичну (повну) частини.

У поточній, як випливає з назви, ведеться поточна робота з обліку товару, ведення взаєморозрахунків і формування замовлень, заснованому на короткостроковій перспективі.

В аналітичній частині ведеться аналіз роботи магазину за весь час його роботи - динаміка продажів і залишків, пошук сезонних трендів, екстраполяція наявних даних і т.д., що має на меті вироблення стратегічних планів розвитку магазину.

Поділ баз на базу за рік і базу за весь період торгівлі магазину при великій історії дозволяє економити на апаратних ресурсах торгових систем.

У системах для великих торгових мереж виділяють Хід-офіс (head-office). Це система для зберігання і аналізу дуже великого обсягу інформації (мільйони і мільярди операцій). Вартість володіння такими системами дуже висока, а тому неактуальна для переважної більшості магазинів.

Вплив асортименту і бізнес-процесів

Однак визначитися з архітектурою системи недостатньо. На вибір облікової системи впливає асортимент товару та його специфічні властивості в обліку. Це може бути наявність характеристик (кольору, розміру, брендів, колекцій), можливості оформлення в якості наборів, облік по серіях, типи штрих-кодів і т.д.

При виборі системи буває так само важливо врахувати специфічні бізнес-процеси. Це може бути прийом / здача товару в ремонт, в підмін, trade-in, подарунки покупцям і співробітникам і т.д.

Часто автоматизацію роздробу розрізняють так само за ознакою продовольча (вагові характеристики, відсутність штрих-коду, кілька одиниць вимірювання і т.п.) і непродовольча (наявність серій, ремонт і т.п.).

Нарешті, вважаючи гроші за коробку, не забудьте про можливість модифікації програми (а вона можлива тільки для POS-систем, в POS-терміналах програма повинна бути сертифікована і внесена до реєстру ККМ), оцініть можливості підтримки продукту в вашому районі, како



Вернуться

Категория: Статьи